tisdag 3 februari 2009

Personligt inlägg på beställning

Min "tredje-snyggaste-bruden-i-världen-vän" har begärt ett lite mer personligt inlägg. Hmm, vad är jag förutom paprikafrön, trädkvistar, närproducerad mjölk och GudrunSjödenkataloger? Vad hände mer i mitt liv? Hmm...
Jag har flyttat mitt skrivbord! Innan stod det under hyllorna (på bilden) men jag ville ha det under fönstret istället. Så efter mycket slit, släp och lite dammtorkning (städning är inte min grej) så hade vi flyttat valrossen.
Och ser ni vad som uppenbarade sig då? En fucking vit fläck, mitt på väggen! Det måste ha varit skrivbordet som skrapat bort färgen, skit också! Men...då kom jag på att man kunde ta bort den grå anslagstavlan (den är rätt ful ändå) och måla ett träd på väggen. Så det ska jag skissa på, ifall jag inte går till skolan imon heller. Vilket jag vill, Tc är mitt enda rätta hem (haha).
Sov gott bloggläsare+Tilda, så personlig är jag. Vit fläck mitt på väggen, ungefär som att ha tummen mitt i handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar