tisdag 3 februari 2009

Förkyld!

¤
Hi out there.
Nu har det drabbat mig.
Hela min familj har snorat, klagat, hostat och hasat runt under hela förra veckan. Mattin var hemma med ont i magen och feber, och nu är det min tur.
Det känns som om min hjärnsubstans är på väg ut genom näsborrarna, och i huvudet har bildats ett stort tomrum där den skulle ha varit.
Väldigt passande eftersom vi har det första Nationella Provet idag! Det brukar gå att vara i skolan även när man är lite vissen, men att vara inlåst i klassrummet i 80 min med ett läsförståelseprov går inte. Jag kommer behöva snyta mig var tionde minut, jobbigt om man inte får lämna klassrummet. Privat snythörna kanske skulle ha varit ett alternativ?

Istället tänker jag krypa ner i sängen igen, kolla film och snyta mig i min ensamhet. Hoppas det går bra för alla andra nior ute i landet, ni har mitt helhjärtade stöd...
Kram.

3 kommentarer:

  1. Har skrivit en liten presentation om mig nu, just for you :) Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. fan det gick inte alls bra för mig:(

    SvaraRadera
  3. Ekognista: Man tackar! :D

    Mikaela: Äsch, det gick det säkert, och dessutom är de tinte hela världen :)

    SvaraRadera