söndag 22 februari 2009

Ångest

Hi out there.
De senaste veckorna har det varit väldigt mycket godis och väldigt lite träning, suck. Mitt hår blir elektriskt bara jag tänker på beach -09! Nej, riktigt så är det inte...

Det är onödigt att äta onyttig mat, som godis, för det ger kroppen ingenting. Jag har så svårt att se godis som ett slags hot mot kroppen. Ibland känns det som om hjärnan och övriga kroppen inte alls hör ihop, utan samarbetar bara just därför att de måste.

Men för att råda bot på min ångest har jag bokat mig på tre pass kommande veckan, två poweryogapass och ett core. Ska bli kul! Alla läxor som jag skulle ha gjort på lovet ligger också och lurar, men de får jag ta i tur med på tisdag när jag inte har Nimba.
Ny vecka, nya tag!

Egentligen så älskar jag att planera upp den nya veckan, och jag tror att jag ska göra det innan jag går och lägger mig. Min underbart fina kalender är gjord av återanvänt papper i Nepal och är helt klart min snyggaste ägodel. Ifall ni undrar varför jag envisas med att släpa med den överallt...ni kan se och läsa mer om den på watabaran.org.
Ha de!


1 kommentar:

  1. Mja.. måste säga att det inte är helt onyttigt. Det triggar endorfiner och ger en godiskänsla, ja vi vet alla hur den känns ;)

    SvaraRadera