tisdag 27 januari 2009

Bli en godstartare-med mig!


Som ni vet så länkade jag till godstart för några inlägg sedan. Godstart är hemsida där varje klick generar pengar till välgörenhet. Genom att bli medlem så kan man själv utforma hemsidan (välja ut länkar, vilken radiostation som ska spelas osv), välja vart pengarna går (mina klick går till Amnesty) och se hur mycket pengar som man generar.


De här pengarna betalar inte jag, utan det är deras reklamintäkter. Så himla smart!

Jag mejlade lite människor om det här, och på min uppfodran via mejl så annamade de min ide och gjorde likadant som jag, gjorde godstart till startsida. Efteroms de hittade godstart med hjälp av mitt mejl, kan jag se hur mycket vi har tjänat in tilllsammans. Och vi är ju riktiga välgörenhetsyupiies, titta! Så om ni har fått mejl från mig, gör godstart till er startsida IDAG.


Titta vad duktiga vi är!!!

1 kommentar: