onsdag 28 januari 2009

Nyårslöften

Hi out there. Tänkte upprepa mina nyårslöften, de trhar snart gått en månda sedan jag skrev dem, dags att kolla upp hur det går...de fetstilta är sk. uppfyllda, eller rättare sagt, de är startade och igång :)

1. Må bättre!
– Nästan alla har liknande mål, men det blir nog lättare att uppfylla dem om man ser det som lite "lyx", att ta hand om sig själv!
¤Börja träna på gym.
¤Ha temaveckor, ex. datafri vecka, godisfri vecka osv.
¤Se till att bilden av hur jag ser på mig själv överensstämmer med hur jag vill att andra ska se på mig.

2. Bli Klimatsmart!
– Miljön är ett av mina stora intressen, så varför tar den fortfarande så lite plats i mitt liv? Skärpning!
¤Köpa mindre kläder och skitprylar.
¤Alltid ha miljön i tankarna och läsa på mer om miljön.
¤Förändra bloggen... ;)


3. Vara aktiv!
– Hela hösten har jag varit helt förslappad, kanske pga avsaknaden av solsken. Men nytt år, nya tag som det heter!
¤Umgås mer med folk, inte gömma mig hemma i skogen.
¤Sluta skjuta upp saker som exempelvis städning och läxgörande.
¤Ta tag i projekt som legat på hyllan för länge.



5/9 mål påbörjade! Ett helt okay resultat, det är ändå 11 månader kvar.
Hur ser det ut med era löften? Kommer ni någon vart? ;)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar