onsdag 14 januari 2009

Henna i håret

¤
Hi out there.
Lushgrejerna kom som sagt idag, och nu sitter jag här med hennan i håret, den ska ut om ca 1 timme. Då har den varit i håret i fyra(!) timmar sammanlagt.
Jag har blivit Sveriges sämsta bloggare över bara några dygn, suck. Jag som var på g med att lägga in bloggen på bloggtoppen.se och bloggportalen, men det får väl vänta ytterligare lite.
Just nu sitter mamma och betalar fakturor vid den stationära datorn, så jag kan inte lägga in några bilder från hennafärgandet just nu. Har dock fotat hela händelseförloppet.

4 kommentarer:

  1. Okej vladdes hennatatuering gav extrem hårväxt på halsen... Du gör detta för? xD

    SvaraRadera
  2. Svar Edvin: Jag färgar håret...behöver du fler förklaringar? :)

    SvaraRadera
  3. Hej Majja,
    Vad kul att du hittade till oss så vi fick hitta hit!
    Återkommer.
    /Lisa

    SvaraRadera
  4. Oh, jag ser fram emot att se hur det blir ^^

    SvaraRadera