tisdag 27 januari 2009

Tröjtextsförslag!

¤Dont you know love is stronger then Jesus?
(A camp/Nina Persson)

¤Den här stan som gör mig så hög, den här stan kan få mig så låg. Den här stan kan aldrig få nog av saker som går sönder.
(Parken)

¤Ibland gör man rätt ibland gör man fel.
(Markus Krunegård)

¤Tänk vad man kan göra med en kniv...
(Kent-alla Kents låtar är till för att citeras!)

¤Jag tror att jag är mera kär i kärleken i sig än i dig. Förlåt...
(L.Winnerbäck)

Bomba mig med förslag!
¤

7 kommentarer:

  1. ÅHåååå.
    Jag kommer inte på så många nu.
    The ark - Give me love, give me love, give me love to give to others. tycker jag är fint ^^
    Och Miss li - I gonna live my life just like a holiday...

    lite knepigt, men jag tycker dom är söta :D

    SvaraRadera
  2. Och dessutom :
    Blogga mera, jag blir så glad varje gång jag får läsa någonting av dig :)

    SvaraRadera
  3. jag älskar simon. ?
    Dessutom:
    Come on sucker, lick my battery.
    Eller vf inte:
    Shut up and bend over, biatch

    SvaraRadera
  4. "Jag saknar medvind när fan ska det vända
    Ska sluta hoppas för det kommer aldrig att hända"

    "Spelar ingen roll nu om det är du och jag
    För bara du är lycklig så kommer livet sluta bra"

    "Nu blir det till att klara sig själv och
    Får nöja mig med att vara din vän"

    "Är inte rädd för döden längre, ses på andra sidan
    Jag längtar redan dit och resan kan bli ganska slitsam"

    "You took my breath away och jag vill aldrig hämta den"

    "Hellre ledsen med dig än glad utan dig"

    "Kanske var det bara bra det som hände
    Och vad som än händer så var du min ängel"

    "Så jag lever livet och slutar lipa nu"

    "Fuck allt jag sa
    Fuck allt som var bra"

    "Du skrämmer mig, jag kanske aldrig kände dig"

    "Jag känner ångest över att jag någonsin lärde känna dig."

    "Är du den här personen så förtjänar du fan ingenting"

    "Tusen chanser men dom tjänade ingenting till"

    "Skrattar åt alla jävla rykten ni starten, och du förresten kan jag få min lägenhetsnyckel tillbaka"

    "Du kanske bättrar dig, men det väntar att se
    Tills vidare så ställer jag frågan, vad fan tänker du med"

    "Du är inte ens nära Johan, Jävla Hora!"

    http://artists.letssingit.com/sober-lyrics-hora-5wjtfs7

    SvaraRadera
  5. haha ja nu måste man ju komma på något bra:p

    "this used to be a funehouse, now its ful of evil clowns"

    "how do I feel this good sober?"

    "när du hör en bra låt och din partner är kåt är det
    glassigt"

    "No he can't read my poker face"

    "imagine all the people"

    "I kissed a girl, and I liked it"

    "just dance"

    "just remember that you talking' to me though"

    "I heard there was a secret chord that David played and it pleased the lord."

    "if god had a name what would it be? And would you call it to his face?"



    nu ska jag nog inte skriva fler för då har du en massa att läsa:p

    snor din btw "alla som inte dansar är våldtäcksmän"


    Keep On Rolling

    SvaraRadera
  6. Jag tycker som Saskia,
    "Blogga mera, jag blir så glad varje gång jag får läsa någonting av dig "

    så fortsätt med att blogga;)

    jag har nån text, kanske inte direkt din stil men jag sa att jag skulle kommentera och få priser är ju alltid roligt, om man inte försöker så kan man inte heller vinna,,

    If I had my own world
    I'd love it for all that's inside it
    There'd be no more wars, death or riots
    There'd be no more police, packed parking lots
    Guns, bombs sounding off...
    //Angels and Airwaves - Secret Crowds

    SvaraRadera
  7. nån mer...

    "You say hallo, inside I scream I love you."
    //Butch walker - Mixtape

    "always love, dont wait to the finish line"
    //Nada Surf - always love

    "I don't want to be the one who does everything like I'm told to"
    //Butch Walker - My way

    "Your silence,is murder."
    //Jay Clifford - Know when to walk away

    But I can’t do this all on my own
    No I know
    I’m no superman
    //Lazlo Bane - Superman

    "You don't know the greatness you are"
    //Cary Brothers - Blue eyes

    "Hate this & I´ll love you"
    //Muse - hate this & Ill love you

    SvaraRadera