tisdag 13 januari 2009

Första Yogan!

¤
Hi out there.
Just nu är jag jätteglad! Vi har varit på första poweryogan den här terminen och allt gick jättebra. Vi lyckades dessutom locka med oss både min lillasyster och min pojkvän, som verkade trivas där. Instruktören (Timothy) var ganska nervös, men han hade definitivt mer inlevelse än vår förr instruktör Karin.

Det här hade ju inte riktigt med miljön att göra, men jag hoppas att det är fler där ute som drar igång med sina träningar nu. Vad jag vet så har både Friskis&Svettis och Hälsostudion (i Växjö) gratis prova-på-veckor. Testa testa testa!

Mina alfalfagroddar tar sig mycket mycket bra! Mungbönorna går inte lika bra...men det löser sig nog! Grejerna från Lush har inte kommit, det gör mig lite bekymrad...vill helst hinna färga håret innan fredag då jag ska vara konfrencier för det här spektaklet på min skola. Alla i Växjö, kom och agera publik!

Det här inlägget blev lite förvirrat, det beror på att jag har "datafritt" den här veckan. Men det kommer nog smyga sig in lite groddbilde roch en (eller två...) fortsättningar på 100-sätt-att-rädda-världen-maratonet.
Kram kram!
¤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar