tisdag 27 januari 2009

Tröjor, tröjor...

Fick så mycket energi av den här tröjgrejen att jag måste skriva lite fler bra grejer till tröjorna. Vad säger ni, ska vi genomföra en liten workshop? :D

¤Någon har sagt att vi har så många år kvar, snälla låt dom börja nu!
(Raymond&Maria)

¤Varför är du alltid så full säger jag, jag är fullare...
(Säkert!)

¤Det går aldrig att bli dum igen.
(Raymon&Maria)

¤Men vi kan krossa deras mur och vi kan släcka deras eld, dom förlåter aldrig den som tänker själv. Så gör det nu, gör det, gör det nu!
(Raymond&Maria)

¤Framsida: Igen vill veta var du köpt din tröja... Baksida: Alla vill veta var jag köpt min tröja!
(Raymond&Maria/min dåliga humor)

Nej, nu måste jag sova. Men fortsätt kommentera med låttextsförslag, väljer ut min favorit på torsdag och fixar en liten överraskning åt den lyckliga vinnaren... ;)
Godnatt!
¤

1 kommentar:

  1. Ludde a.k.a ur biggest fan.28 januari 2009 kl. 21:16

    If I had my own world
    I'd love it for all that's inside it
    There'd be no more wars, death or riots
    There'd be no more police, packed parking lots
    Guns, bombs sounding off...

    SvaraRadera