torsdag 1 januari 2009

Nyårslöften

Äntligen är jag nöjd med designen! Den är ett led i ett av mina nyårslöften, som för övrigt ser ut såhär:

1. Må bättre!
– Nästan alla har liknande mål, men det blir nog lättare att uppfylla dem om man ser det som lite "lyx", att ta hand om sig själv!
¤Börja träna på gym.
¤Ha temaveckor, ex. datafri vecka, godisfri vecka osv.
¤Se till att bilden av hur jag ser på mig själv överensstämmer med hur jag vill att andra ska se på mig.

2. Bli Klimatsmart!
– Miljön är ett av mina stora intressen, så varför tar den fortfarande så lite plats i mitt liv? Skärpning!
¤Köpa mindre kläder och skitprylar.
¤Alltid ha miljön i tankarna och läsa på mer om miljön.
¤Förändra bloggen... ;)

3. Vara aktiv!
– Hela hösten har jag varit helt förslappad, kanske pga avsaknaden av solsken. Men nytt år, nya tag som det heter!
¤Umgås mer med folk, inte gömma mig hemma i skogen.
¤Sluta skjuta upp saker som exempelvis städning och läxgörande.
¤Ta tag i projekt som legat på hyllan för länge.

Sådär, det med bloggens förändring blir ett inlägg lite senare denna månad! Nu ska jag sova, har ätit alldeles för mycket godis så min mage är helt uppsvullen. Mattin sover redan och nu tänkte jag göra honom sällskap...

1 kommentar:

  1. Neehej, skriv inte om miljön, då får jag så dåligt samvete. Fast det kanske är bra i och försig.

    SvaraRadera